بهترین رشته های تاسیساتی و تعمیراتی کدام اند؟
نوشته شده توسط : پریسا راد

دوره آموزش جوشکاری 

دوره آموزش جوشکاری بدلیل بازار کار خوب و درآمد عالی که دارد یکی از محبوب ترین دوره های آموزشگاه فنی برق است و طرفداران زیادی دارد. کاربرد جوشکاری در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، کشتی سازی، الکترونیک، سازه های جوشی نشان از بازار کار خوب این حرفه دارد. یادگیری جوشکاری به صورت تخصصی نیاز به زمان زیادی دارد و باید چندین سال زمان صرف یادگیری کامل آن کرد. یکی از راه های آموزش کامل جوشکاری شرکت در دوره آموزش جوشکاری حرفه ای است که توسط آموزشگاه فنی برق آموزش داده می شود.در این دوره هنرجو با جوشکاری برق SMAW، جوشکاری CO2 و جوشکاری آرگون به صورت عملی آشنا شده و در پایان دوره مدرک فنی و حرفه ای جوشکاری آموزشگاه به هنرجویان ارائه می شود.همچنین آموزشگاه فنی برق متعهد میشود تا چندین سال پشتیبانی خود را از هنرجویان به عمل آورد.

 آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری 

آبگرمکن دیواری از جمله وسایل پرکاربرد می باشد که در همه فصول سال در حال کار کردن است و همین موضوع باعث وجود استهلاک قطعات و فرسودگی اجزای داخلی آن می شود. با توجه به اهمیت آبگرمکن در خانه ها در صورت خرابی آن هر چه سریعتر نیاز به تعمیر دارد. تعمیر آبگرمکن دیواری نیاز به تخصص دارد و تعمیرکار باید آشنایی لازم با ساختار آبگرمکن و نحوه تعمیر و عیب یابی آن را داشته باشد. جهت یادگیری تعمیر انواع آبگرمکن دیواری شما می توانید در دوره آموزش تعمیرات آبگرمکن که توسط آموزشگاه فنی برق برگزار می شود، شرکت نمایید. این دوره به صورت عملی بوده و هنرجو می تواند تعمیر انواع آبگرمکن دیواری را انجام دهد.در پایان دوره آموزشگاه تعمیر آبگرمکن دیواری فنی برق مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می کند و پشتیبانی خود را از هنرجویان تا چندین سال پس از پایان دوره به عمل می آورد.

آموزش لوله کشی ساختمان 

دوره آموزش لوله کشی ساختمان یکی از دیگر دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در مجتمع فنی برق اس. همانطور که می دانید لوله کشی ساختمان یکی از مهم ترین موارد مربوط به ساختمان سازی است که اگر به صورت اصولی و مهندسی اجرا شود از خسارات و هزینه های اضافه جلوگیری می کند. انتخاب نوع لوله، رعایت شیب مناسب، تامین فشار مناسب آب، ارتباط بین لوله پلیمری و آبگرمکن، انتخاب مسیر صحیح از سقف کاذب به سیستم بهداشتی، عدم اعمال وزن اضافی به سیستم لوله کشی از جمله موادری است که باید در لوله کشی ساختمان رعایت کرد. توجه به اهمیت لوله کشی در ساختمان ها و تخصصی بودن آن آموزشگاه فنی برق دوره آموزشی لوله کشی ساختمان درجه 1 و 2 را در کارگاه های مجهز برگزار می کند. این دوره شامل آموزش لوله کشی آب گرم و سرد ، آموزش لوله کشی فاضلاب، لوله کشی استخر، سونا، جکوزی و بسیاری از سرفصل های آموزشی دیگر است . طی دوره کارآموز به صورت عملی با مباحث لوله کشی آشنا شده و توانایی ترسیم و پیاده سازی انواع نقشه های مهندسی را بدست می آورد. در پایان کلاس لوله کشی مدرک معتبر و دو زبانه آموزشگاه فنی برق که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای است به هنرجو ارائه می شود.

آموزش لوله کشی گاز

آموزش لوله کشی گاز خانگی و تجاری از دسته مشاغل پردرآمد تاسیسات است که نیاز به مهارت و دقت بالا دارد. لوله کشی گاز خانگی بسیار حساس بوده و اگر به درستی انجام نشود ممکن است خسارات جانی و مالی به بار آورد. یک لوله کش حرفه ای باید نقشه های مربوط به لوله کشی گاز را به خوبی درک کند، توانایی کار با ابزارهای مختلف لوله کاشی را یاد داشته باشد، توانایی جوشکاری و اتصال لوله را داشته باشد و از همه مهم تر باید با ایمنی کار آشنایی لازم را داشته باشد. جهت یادگیری اصولی لوله کشی گاز شما می توانید در دوره آموزش لوله کشی گاز خانگی و تجاری آموزشگاه فنی برق شرکت کنید. دوره لوله کشی گاز به صورت عملی بوده و تمامی مراحل مربوط به لوله کشی گاز خانگی را از پایه آموزش می دهد. این دوره با هدف ورود هنرجو به بازار کار برگزار می شود و پشتیبانی خود را از هنرجویان تا چندین سال به عمل می آورد.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: